GEN-BENELUX-L Archives

Archiver > GEN-BENELUX > 2008-05 > 1211914400

From: Richard Keijzer <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Foto's op begraafplaatsen
Date: Tue, 27 May 2008 11:53:20 -0700 (PDT)

On 27 mei, 20:44, "Jan Schnitker" <> wrote:
> Vandaag is het mij verboden foto's te maken op begraafplaats Zuylen in
> Breda.
>
> Volgens mij is deze vraag al eens eerder voorgekomen maar ik zou graag
> willen weten wat juridisch wel en niet mag met betrekking tot het maken van
> foto's op een begraafplaats en ook met betrekking tot het publiceren van
> deze foto's.
>
> --
> mvgr. Jan Schnitker

Dag Jan,

Klopt, we hebben het hier al een paar keer over gehad. Door wie werd
het maken van foto's precies verboden en op welke gronden?
Wat voor begraafplaats is het? Van een bepaalde kerk, openbaar of....

Zie voor een eerdere discussie:

http://groups.google.com/group/soc.genealogy.benelux/browse_frm/thread/90d0972c1323a5a1/53da1fe268e30a4d?lnk=gst&q=foto+begraafplaats#53da1fe268e30a4d

Groeten van Richard

This thread: