GEN-BENELUX-L Archives

Archiver > GEN-BENELUX > 2008-05 > 1210436056

From: "Bep & Albert Veldhuis-Hoeve" <>
Subject: Re: [GEN-BENELUX] [gelderland-genealogy] Nijenhuis,Pluim in regio Olst, Welsum, Nijbroek
Date: Sat, 10 May 2008 18:14:16 +0200

Hallo Richard en Richard,

Jammer voor jullie misschien, maar het is aan mij ter beoordeling, aan welke nieuwsgroep ik een posting wil gaan doen, ter verkrijging van antwoorden.
Het is al meerdere malen voorgekomen, dat een bericht geplaatst in de Gelderland groep, daarna geplaatst in de GEN-BENELUX groep , een antwoord of een aanvulling opleverde.

Geniet maar verder van het mooie weer en laat de "Ach" maar achterwege.

met een vriendelijke groet,

Albert

Richard Keijzer wrote:

> <<<knipperdeknip>>>
>
> Ach,
>
> En wie is Map dan wel?

Deelnemer aan de Gelderland-yahoo groep. Albert mailt en post helaas
tegelijk naar yahoo- en nieuwsgroepen (soms nuttig, maar nu niet). Net
zo iets als de ene zijde van een telefoongesprek mee aanhoren ;-).

Groeten,
RichardvS

--
Richard van Schaik

http://www.fmavanschaik.nl/

Albert ( Veldhuis )
- Voorz: Veluwse Geslachten ( V V G ) Box 519 NL-3770 AM Barneveld
- e-mail: <>
- email: <>

This thread: