GEN-BENELUX-L Archives

Archiver > GEN-BENELUX > 2008-05 > 1210282645

From: (Rob Hubert)
Subject: Re: [GEN-BENELUX] Foto's van kerken op internet
Date: 08 May 2008 21:37:25 GMT

Richard Keijzer schreef:

> Dag allemaal,

> Via een vraag op het forum van archief Tresoar kwam ik op de volgende
> site terecht:

> http://kerken.eldoc.ub.rug.nl/root/

> Een bonte verzameling foto's van exterieur en interieur van een groot
> aantal kerken in heel Nederland.

> Groeten van Richard

Hallo Richard,

Beter laat dan nooit, maar bedankt voor het melden van de website. In mijn
genealogie zitten veel predikanten, ik heb al even geneusd en de kerken
zitten erbij.
Wat ik niet kon ontdekken is of er eventuele copyrights op de foto's
zitten of mag je ze zo gebruiken. Misschien weet jij het antwoord of
iemand anders. Het gaat in ieder geval niet om her publicatie op mijn
website.

Met vriendelijke groeten,

Rob Hubert
Haarlem, the Netherlands