GEN-BENELUX-L Archives

Archiver > GEN-BENELUX > 2008-05 > 1210144859

From: Richard Keijzer <>
Subject: [GEN-BENELUX] De maat is vol
Date: Wed, 7 May 2008 00:20:59 -0700 (PDT)

Dag allen,

In tegenstelling tot mijn naamgenoot zal ik mijn website, waarvan de
inhoud hard aan vervanging toe is, voorlopig niet updaten. Wat blijkt?
Mijn gegevens worden gewoon gekopieerd, om er elders mooi weer mee te
spelen. Ik heb een gruwelijke hekel aan mannetjes en vrouwtjes
(verkleinwoordjes bewust gebruikt) die menen te moeten pronken met
andermans veren.
Ik heb weinig zin om een paar jaar achter een bepaald feit aan te
jagen om het dan korte tijd later elders op internet aan te treffen,
zonder enige bronvermelding.
Ik zal dus nu noodgedwongen een heel ander onderzoek moeten doen,
namelijk: "wie pikt wat". Totdat mij geheel duidelijk is hoe de vork
in de steel zit, hou ik mijn vondsten geheel binnen de familie.

Groeten van Richard

This thread: